torsdag 20 november 2008

Dagens...

vägrapport
Ifall jag någon gång under året är tveksam kring vägens färdriktning till mitt arbete, så blir det fullständigt klart den här tiden av året. Solen går upp rakt bakom motorvägen...vilket borde innebära att jag kör österut varje morgon ;)

skolrapport
Ikväll var det kulturkväll på Viktors skola. Barnen har arbetat med olika teman under veckan och ikväll var det alltså dags för "presentationerna". I den varmaste matsalen någonsin läste avdelningen som Viktor tillhör en egen påhittad saga - otroligt kreativt...stort plus och tack till Hattstugan!

mötesrapport
Mitt i den enorma mängden av alla barns familjer o nära o kära så träffade jag underbara, fina, härliga Hannes. Hannes är då o då vikarie på Viktors skola och han har tagit mitt hjärta med full storm! Positiv energi i mängder :*

2 kommentarer:

sandrac sa...

Vill bara säga att jag tänker massor på dej!!! Du är en underbar människa och förtjänar det bästa! Om du är lika snäll, omtänksam,glad,härlig,intresserad, emot dej själv som du är mot andra så skulle du nog må bättre!
Kramar från mej

tant t sa...

sandrac - Tack fina du! Det du säger stämmer nog på många människor...oftast är ens värsta fiende en själv. Ingen kan kritisera mig så bra som jag ;D Ha en go helg, kraaam!!!