måndag 23 februari 2009

Dagens möte

På väg hem från jobbet stannade jag vid ett trafikljus (rött) och passade då på att försöka komma överens med min mobil om att skicka iväg "dagens tant". Plötsligt var det en bil som tutade...eller rättare sagt en förare i en bil tutade. Jag hoppade till och upptäckte genast att det var mig tutningen gällde...det var tomt framför mig. Då såg jag att det inte var föraren i bilen bakom som var irriterad (vilket det rimligtvis borde ha varit), utan föraren i bilen brevid. Han suckade väldigt teatriskt, gjorde en ful min och avslutade med att göra tecken med handen. Därefter sicksackade han sig fram mellan bilarna och svängde sedan av mot Tensta/Rinkeby.

Det måste ha varit Mr Perfekt Bilförare!

5 kommentarer:

Susanne och Pebbels sa...

Hahaha! :-)

Kram!!

Mie sa...

Ha ha välkommen hem till "perfekta" gråtrista Sverige!
Kram

tant t sa...

Dark and Twizted - Jag skickade en slängkyss till honom...men tror inte att han såg det ;) Kram

Mie letar guldkanter - Fniss, tack :) Kramis

Theresa sa...

Åhå! Välkommen hem!!!

tant t sa...

Theresa - Tack tack :)